MÜŞTERİ HİZMETLERİ POLİTİKAMIZ
TP Petrol Dağıtım A.Ş; akaryakıtın temini ve satışı, depolanması, iletimi, ihrakiye teslimi, taşınması, dağıtımı, bayiliği ve bunlarla ilişkili iş ve işlemleri yürütmektedir. Tüm faaliyetlerimizde sunduğumuz ürün ve hizmetin kalitesine yüksek önem vererek, kurmuş olduğu güçlü satış teşkilatı ve satış sonrası yapmış olduğu denetimlerle müşteri memnuniyetini en üst düzeyde karşılamayı kendine ilke olarak belirlemiştir. Tüm müşteri memnuniyeti sistemimiz; yönetim sistemlerimiz ile entegre edilerek öz denetimci bir yapı oluşturulmuş ve yönetim hedeflerinin bu sistem üzerinden desteklenmesi sağlanmıştır.
TP Petrol Dağıtım A.Ş olarak; vermiş olduğumuz ürün ve hizmetlerimizle ilgili müşteri istek ve önerilerinin, farklı müşteri gruplarından geleceği bilinciyle, 7 gün 24 saat her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, kurum internet sayfası, faks, mektup, sosyal medya, şikayet kutuları) rahatça iletilebilmesi sağlanmıştır. Başvuru alındı bilgisi süresi içinde müşteriye iletilmektedir. Yasal şartlara ve mevzuata dayalı, kurum politikalarına uygun, izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli bir bilgi havuzu oluşturulmuştur. Kurumumuz; tüm başvuruların önyargısız, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği, süreçlerin sürekli olarak kontrol edilerek iyileştirildiği müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemiştir.
Müşterilerimizin sorunları için yasal şartlar ve şirket politikaları çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmak, müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve haklarını korumaya özen gösterilmektedir. Müşterilerimize, çalışanlarımıza ve paydaşlarımıza geri bildirimlerin nasıl değerlendirildiği konusunda açık davranılarak yeterli bilgi verilmekte, şikayetlerdeki aciliyete göre cevap önceliği verileceği bildirilmektedir. Tüm faaliyetlerimiz müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek, güvenini ve sadakatini kazanmak üstüne kuruludur.
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarının izlendiği, değişen beklentilerinin ölçülüp değerlendirilerek müşteri beklentilerin üzerine çıkılması için sürekli olarak iç denetimler, düzenleyici ve önleyici faaliyetler yürütülmektedir.
TP Petrol Dağıtım A.Ş olarak; vermiş olduğumuz ürün ve hizmetlerimizle ilgili müşteri istek ve önerilerinin, farklı müşteri gruplarından geleceği bilinciyle, 7 gün 24 saat her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, kurum internet sayfası, faks, mektup, sosyal medya, şikayet kutuları) rahatça iletilebilmesi sağlanmıştır. Başvuru alındı bilgisi süresi içinde müşteriye iletilmektedir. Yasal şartlara ve mevzuata dayalı, kurum politikalarına uygun, izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli bir bilgi havuzu oluşturulmuştur. Kurumumuz; tüm başvuruların önyargısız, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği, süreçlerin sürekli olarak kontrol edilerek iyileştirildiği müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemiştir.
Müşterilerimizin sorunları için yasal şartlar ve şirket politikaları çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmak, müşteri ihtiyaçlarını karşılamak ve haklarını korumaya özen gösterilmektedir. Müşterilerimize, çalışanlarımıza ve paydaşlarımıza geri bildirimlerin nasıl değerlendirildiği konusunda açık davranılarak yeterli bilgi verilmekte, şikayetlerdeki aciliyete göre cevap önceliği verileceği bildirilmektedir. Tüm faaliyetlerimiz müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek, güvenini ve sadakatini kazanmak üstüne kuruludur.
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarının izlendiği, değişen beklentilerinin ölçülüp değerlendirilerek müşteri beklentilerin üzerine çıkılması için sürekli olarak iç denetimler, düzenleyici ve önleyici faaliyetler yürütülmektedir.